Je zoekt een interimprofessional op gebied van marketing & communicatie? Een marketeer op afroep of je wilt gewoon even sparren?
Bij Bureau100 ben je aan het juiste adres.
Maak direct een afspraak
OF SCROL EERST NOG EEN KLEIN STUKJE VERDER NAAR DE DIENSTEN
100% MARKETING
Of je nu op zoek bent naar een branding specialist, een online marketing expert of een communicatieadviseur, je vindt het bij Bureau100. Voordat we aan de slag gaan, kijk ik eerst naar het grotere geheel. Welke resultaten worden er verwacht? heeft iedereen hetzelfde doel voor ogen? Kortom, ik kom eerst kennismaken en stel daarbij kritische vragen. Blijkt op dat moment nog niet iedereen hetzelfde beeld voor ogen te hebben, dan gaan we daar eerst mee aan de slag. Zodra voor alle betrokkenen het doel helder is, stroop ik gelijk mijn mouwen voor je op.
Een doel zonder actie is slechts een droom
Een helder doel is een must, maar een doel zonder actie is slechts een droom. Ik houd van aanpakken en wil graag resultaten zien. Eerder ben ik niet tevreden. Daarom ga ik verder waar andere strategen stoppen. Ik coördineer op operationeel niveau en/of steek zelf de handen uit de mouwen.
Met een enorm groot netwerk van marketingprofessionals heb ik toegang tot elke marketingexpertise. Tel daarbij op mijn jarenlange werkervaring bij zeer uiteenlopende bedrijven en organisaties en je bent ervan verzekerd dat ik snel de juiste mensen op de juiste plek weet te plaatsen.
EEN MARKETINGEXPERT VIA BUREAU100
Wanneer ik zelf het team kom versterken weet ik uiteraard precies wat er speelt en weet ik met mijn strategische kijk op de zaken altijd waar of wanneer er eventueel bijgestuurd moet worden. Maar wat nu als je via Bureau100 een operationeel expert in huis hebt gekregen en ik zelf niet aanwezig ben? Dan geniet je nog steeds van het voordeel van mijn strategische achtergrond, want ik zal regelmatig proactief contact opzoeken en gevraagd en ongevraagd adviseren. Dit wordt doorgaans enorm gewaardeerd, omdat altijd weer nieuwe inzichten geeft of je de drive geven om weer stappen te zetten.
GRATIS STRATEGIEGESPREK
OMDAT IEDEREEN WELEENS EEN DUWTJE IN DE GOEDE RICHTING NODIG HEEFT
NIEUW!
Bijna niets is meer hetzelfde als voor de coronacrisis. Zowel kleine als grote bedrijven ondervinden dat. De een heeft het enorm druk gekregen en kan het bijna niet bolwerken, de ander moet het roer omgooien en zijn producten of diensten drastisch aanpassen.
Een luisterend oor en een gratis advies zijn dan erg prettig. Sommige krijgen nieuwe inzichten, anderen een bevestiging dat het bedrijf de goede weg is ingeslagen. Wat minsten zo waardevol is, want dat geeft zekerheid.
Vraag hier je gratis strategiegesprek aan.
SPARRINGSESSIE
OMDAT ELKE SUCCESVOLLE ONDERNEMING ZICH LAAT ADVISEREN
Wanneer een sparringsessie?
- Je voelt dat er meer uit je bedrijf te halen valt. Misschien heb je zelfs al plannen en ideeën. Maar je weet niet goed waar je moet beginnen.
- Je staat op het punt een groot marketingtraject in te gaan. Dan wil je eerst weten met wie je zaken doet en erachter komen of de werkwijze je bevalt.
- Het leek zo eenvoudig die veranderingen door te voeren, maar je komt er niet uit met je team.
Een sparringsessie biedt uitkomst voor jou en/of je team.
Boek hier je sparringsessie
(Zonder verplichtingen uiteraard, want ik neem eerst contact met je op)
MARKETEER OP AFROEP MET EEN URENABONNEMENT
OMDAT JE GELD LAAT LIGGEN ALS JE MARKETING NIET PROGFESSIONEEL INZET
Een permanente professional die op afroep beschikbaar is. Ideaal voor bedrijven die geen marketing- of communicatieafdeling in huis hebben.
Korting op het uurtarief met een urenabonnement
Het urenabonnement is ontstaan op het moment dat ik merkte dat er naast de vaste opdracht, vaak veel extra marketingwerkzaamheden bij werden gevraagd. Daarmee werd het steeds lastiger om in te schatten hoeveel uren ik aan de slag zou zijn. Op deze manier koop je vooraf uren die je kunt inzetten wanneer het jou uitkomt. Je ontvangt steeds een overzicht met actuele resterende uren en je hebt geen onvoorziene kosten achteraf.
Heb je even geen marketingexpert nodig? Geen probleem. De abonnementen blijven 2 jaar geldig!
Wat kun je met een abonnement?
Daar kan ik heel kort over zijn. ALLES!
Alle tactische als operationele werkzaamheden onder.
Ook wanneer er via Bureau100 een marketingexpert wordt ingevlogen, kunnen gewoon de uren van het abonnement worden gebruikt. Scheelt een hoop gedoe en offertes.
VOOR WIE IS HET URENABONNEMENT?
URENABONNEMENTEN ZIJN ZEER GESCHIKT VOOR DE KLEINE ONDERNEMER (GEMIDDELD 0-25 MAN IN DIENST)
ER IS VAAK ALLROUND MARKETINGEXPERTISE NODIG, MAAR HET BEDRIJF IS TE KLEIN OM MET VEEL VERSCHILLENDE EXPERTS TE WERKEN DANWEL ZE ZELF IN DIENST TE NEMEN.
Wat nu als ik structureel de hulp van Bureau100 wil inschakelen? Dan zijn de urenabonnementen snel op.
In dat geval verdwijnt inderdaad het gemak van een urenabonnement. Is het inzetten van een interimprofessional een brug te ver? Geen probleem, dan maken we een vaste prijsafspraak en ben ik toch nog flexibel inzetbaar.
Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen?
Laat mij je bellen.
INTERIM MARKETING- OF COMMUNICATIE EXPERT
OMDAT JE TEAM TIJDELIJK VERSTERKING NODIG HEEFT
Met ruim 20 jaar ervaring in het vak heb ik een enorm netwerk van marketingprofessionals opgebouwd.
Of je nu op zoek bent naar een communicatieadviseur, een marketingcoördinator of iemand die de handen uit de mouwen steekt. Je vindt de ervaren marketingprofessional bij Bureau100.
Voor informatie en tarieven kun je contact opnemen met:
Linda Blankendaal
06-10367118
MARKETINGTRAININGEN
OMDAT JE ZELF OOK DE KENNIS EN KUNDE IN HUIS WILT HEBBEN
Het geven van trainingen loopt als een rode draad door mijn carrière. Ik begon ooit bij GP Groot in Alkmaar waar het geven van toolbox-meetings aan bedrijven en rondleidingen op de stortplaats tot een van mijn taken behoorde. Daarna verruilde ik de G voor de H en werkte ik voor het wereldwijd bekende IT-bedrijf HP, waar het geven van trainingen eveneens tot mijn takenpakket behoorde.
Toen ik uiteindelijk als zelfstandig ondernemer startte was mijn eerste opdracht het geven van een training over social media. En inmiddels heb ik al vele trainingen gegeven en ook geschreven over onder andere ondernemen, marketing, sales, communicatie en netwerken. Ik vind het ontzettend leuk om trainingen te geven, waarbij mijn trainingsmethode zich vooral kenmerkt door veel doen en intervisies met de deelnemers onderling. De trainingen zelf zijn doorspekt met praktijkvoorbeelden.
Focus is echter het toverwoord, daarom ben ik sinds 2019 aangesloten als trainer bij Holland Opleidingengroep. Op die manier kan ik mij focussen op het marketingwerk. Ook voor mijn opdrachtgevers levert dit voordelen op. Behalve mijn eigen trainingen, kan ik nu veel meer trainingen aanbieden. Bovendien krijg je startgarantie. Zelfs als er maar 1 deelnemer is, gaat de training gewoon door!
Interesse? Laat het mij weten
Interesse in een training op maat? Vul het aanmeldformulier in. Dit verplicht je tot niets!
Ja, ik heb interesse in een training:
Lees ook de reviews over de trainingen onderaan deze pagina
DAAROM BUREAU100
- Meer dan 20 jaar ervaring
- Toegang tot elke marketingspecialisatie, met slechts 1 aanspreekpunt
- Eerste afspraak binnen 1 week (als jou agenda dat ook toelaat uiteraard)
- Een proactieve houding waarmee je op koers blijft.
- Het uitgangspunt: De medewerkers van jouw bedrijf zijn net zo belangrijk als jouw klanten
- De aanwezige kennis en kunde van marketing, organisatiepsychologie en coaching zorgen voor een unieke werkwijze en een succesvolle afronding van opdrachten.
- Ook voor kleinere bedrijven
- Omdat elke succesvolle organisatie met experts samenwerkt
Benieuwd naar praktijkvoorbeelden?
Lees de casussencasussen op de homepage
QUOTES
‘Linda is enthousiast en doelgericht op het fanatieke af.’
Wendy Broersen, Superwomen Academy
Linda is een organisator. Ze overziet het grote geheel. Behoudt het overzicht en stuurt hierdoor samenwerkende partijen, bij complexe opdrachten, goed aan.
‘Ruud van Petten, Wesseling Tuinen’
‘Linda is oprecht, ze helpt je zien wat je waard bent.’
Silvia Heistek, De Succeswinkel
‘Als je een beetje beter wilt, wees dan competitief, Als je exponentieel beter wilt zijn, wees dan coöperatief’
William Shakespeare